• امروز دوشنبه سی و یکم خرداد 1400 

اخبار سازمان اوقاف

مطالب ویژه

بیانیه حریم خصوصی

راهبرد مشارکت مصوب

بیانیه توافق سطح خدمت در ‌تارنما

میز خدمت

روابط عمومی؛ آیینه تمام نمای فعالیت‌های سازمان/ «اعتماد مردم» سرمایه سازمان اوقاف است

روابط عمومی؛ آیینه تمام نمای فعالیت‌های سازمان/ «اعتماد مردم» سرمایه سازمان اوقاف است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به حساسیت و گستردگی فعالیت‌های روابط عمومی، گفت: معتقد هستم که سرمایه این سازمان فراتر از املاک موقوفه و درآمدهای موقوفات است؛ سرمایه این سازمان، اعتماد مردم است.

 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400   52  0      

به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان درباره اهمیت و نقش روابط عمومی در نهادها و سازمان‌ها اظهار کرد: در عصر ارتباطات و زمانیکه هرکسی که رسانه قوی‌تری در اختیار داشته باشد، می‌تواند موفقیت بیشتری را در رسیدن به اهدافش کسب کند، طبیعی است که یکی از مهمترین نقش‌ها را در نهادها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها در سراسر دنیا، روابط عمومی‌ها برعهده دارند.

وی با اشاره به حساسیت و گستردگی فعالیت‌های روابط عمومی در یک سازمان، افزود: روابط عمومی باید از تمام ابعاد و زوایای یک سازمان و دستگاه اطلاعات داشته باشد تا پا به پای تمامی ارکان سازمان در عرصه‌های مختلف حضور داشته باشد؛ روابط عمومی باید بتواند با استفاده از فناوری‌های روز و توانمندی، اهداف سازمانی را پیش ببرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: روابط عمومی‌ها چشم و گوش سازمان هستند؛ یعنی اینکه باید حرف مردم را بشنوند و خواسته مردم را ببینند؛ از طرفی هم آیینه تمام نمای فعالیت‌های سازمان باشند؛ یعنی اینکه هر فعالیتی که در سازمان انجام می‌شود، باید توسط روابط عمومی‌‌ها برای مردم تبیین ‌شود.

حجت‌الاسلام عادل با بیان اینکه فعالیت‌های روابط عمومی در سازمان اوقاف و امور خیریه به‌‌دلیل اینکه فعالیت‌های این سازمان مرتبط با مردم است، اهمیت بیشتری دارد، تاکید کرد: معتقد هستم که سرمایه سازمان اوقاف و امور خیریه فراتر از املاک موقوفه و درآمدهای موقوفات است؛ سرمایه این سازمان، اعتماد مردم است.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم یاری‌رسان سازمان اوقاف و امور خیریه برای رسیدن به اهدافش است، گفت: اعتماد مردم هر ساله باعث ایجاد صدها وقف جدید می‌شود؛ این اعتماد بهره‌وری موقوفات را نیز افزایش می‌دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه جلب اعتماد، فقط با شفاف‌سازی و تبیین دقیق موضوعات اتفاق می افتد، افزود: مردم باید مشاهده کنند که سازمان اوقاف چطور برای حفظ و نگهداری موقوفاتی که آنها وقف کرده‌اند، تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام عادل ادامه داد: مردم باید مشاهده کنند که سازمان اوقاف و امور خیریه چقدر در کوتاه کردن دست موقوفه‌خواران جدی عمل می‌کند یا چطور در اجرای نیات واقفین دقت نظر در مسائل شرعی دارد.

وی یادآور شد: طبیعتاً مردم زمانیکه فعالیت‌های سازمان اوقاف را مشاهده کنند، اعتمادشان نسبت به سازمان جلب می‌شود و این در گروی تلاش‌های تمام ارکان سازمان است و انعکاس این تلاش‌ها بوسیله روابط عمومی انجام می‌گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه روابط عمومی سازمان اوقاف طی سال‌های اخیر همواره رو به رشد بوده است، خاطرنشان کرد: روابط عمومی این سازمان در دو سال اخیر با فعالیت‌های جدی در رسیدن سازمان اوقاف به اهدافش موثر بوده است.
برچسب ها  

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار